IT-Support tekniker – Botkyrka Kommun

Sista ansökningsdag 2021-10-20

Placeringsort: Stockholm och Distans
Avtalsperiod: 2021-11-01 till 2022-03-01 med option på förlängning på 2 x 3 mån till 2022-09-01
Omfattning: 100%

Uppdragsbeskrivning

Ge support till och lösa problem för kommunens medarbetare
Hantera incidenter och beställningar relaterade till kommunens IT-tjänster, i de kanaler där vi ger support; telefon, chat, mail, och på plats.
Support av samtliga tjänster inom ramen för vår leverans till våra användare. Exempel är PC, MAC och Chromebook, utstkrifter, konferensrum och möten, användarkonton, telefoni, samt Office365-tjänster.

Ska-krav (Obligatoriska krav)

  • Gymnasial utbildning inom IT eller motsvarande teknisk utbildning
  • Några års erfarenhet av IT-support
  • Tekniskt kunnig i de tjänster och produkter vi supporterar
  • Intresse för (och gärna kunnande inom) nätverk, Intune, Azure, Powershell, och ärendehantering

Krav på anbud

  • CV
  • Redovisa krav med hänvisning till uppdrag
  • Ange ett (1) referensuppdrag med innehåll enligt punkt 3 i bifogad bilaga

Ansökan

Ansökan skickas senast 2021-10-20 här (OBS. Använd Referens CON-0002112 i ämne)

Bilagor

Kontaktperson

Milad Amjad
Milad Amjad
Business Coordinator
milad.amjad[a]r2m.se
073 370 95 27

Aktuella avrop