Placeringsort: Stockholm och Distans
Avtalsperiod: 2021-11-01 till 2022-03-01 med option på förlängning på 2 x 3 mån till 2022-09-01
Omfattning: 100%
Uppdragsbeskrivning
Ge support till och lösa problem för kommunens medarbetare
Hantera incidenter och beställningar relaterade till kommunens IT-tjänster, i de kanaler där vi ger support; telefon, chat, mail, och på plats.
Support av samtliga tjänster inom ramen för vår leverans till våra användare. Exempel är PC, MAC och Chromebook, utstkrifter, konferensrum och möten, användarkonton, telefoni, samt Office365-tjänster.
Ska-krav (Obligatoriska krav)
- Gymnasial utbildning inom IT eller motsvarande teknisk utbildning
- Några års erfarenhet av IT-support
- Tekniskt kunnig i de tjänster och produkter vi supporterar
- Intresse för (och gärna kunnande inom) nätverk, Intune, Azure, Powershell, och ärendehantering
Krav på anbud
- CV
- Redovisa krav med hänvisning till uppdrag
- Ange ett (1) referensuppdrag med innehåll enligt punkt 3 i bifogad bilaga
Ansökan
Ansökan skickas senast 2021-10-20 här (OBS. Använd Referens CON-0002112 i ämne)